انتظار!!!!!!

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

انتظار!!!!!!

انتظار انواع مختلفی داره...

 

یکی هس ک میدونی کی قراره انتظارت ب پایان برسه...

 

یکی هس ک میدونی ب پایان میرسه اما نمیدونی دقیقن کی...

 

یکی َم هس ک میدونی کلن انتظارت الکیه و تموم بشو نیس...

 

خُ ب نظرم دومی دردناک تر میباشد!!

 

اخه کلن ادم صبوری نیستم و نبودم اما امیدوارم خواهم بوده باشم:)))) خُ این فعلا قضیه دارن!!

 

من اصن ادم سختی بکشی نیسَم,ب این نتیجه رسیدم ک پزشکی ب دردم نمیخوره و اگه رتبم بخوره ایشالا حتمن دندون خواهم خوند...

 

تخم مرغ رنگی یِ دونه دُرُس کردم,دوسش دارم بامزه شد:ایکس

 

مامان جونم هم پارچه گرفت...شیریِ شیری دقیقن...

 

حالا فردا باس بچینم هفت سین رو... ۴ تا دونه هم پاپیون خیلی خوشگل قهوه ای دُرُس کردم با ی جور پارچه ک شبیه چرمه...خیلی ناز شدن...همش نیگاشون میکنم:دی.حالا فردا میخوام بیشتر دُرُس کنم...

 

کاش بتونم قایقای تلقیِ خوشگل هم دُرُس کنم دوس دلرم قایق رنگی تو هفت سینم باشه...

 

مامان گف تو اتاقم درست کنم هفت سینُ چون پدربزرگ فوت کرده و زشته و این حرفا و مردم چی میگن!!!!

 

اما من ب حرف مردم کاری ندارم در مواردی و کاملن با عقل و اعتقاد خودم رفتار میکنم...ب نظر خودم هفت سین چیدن هیچ موردی نداره...

 

خب هفت سین ی جور ایین و رسم تاریخی و دوس داشتنیه...ب نظرم برکت هم میاره...کلن چیدن و دیدن و عکس گرفتن کنارش حس خوبی بم میده...نمیدونم بقیه هم این حس خوبُ میگیرن یا نه...

 

خب مگه با هفت سین نچیدن برا پدربزرگ اتفاق خوبی میافته?!?? اگه میدونستم اینجورِ خب نمیچیدم اما میدونم اینجور نیس...

 

اخه انصافه?! من ک این همه برا هفت سینم طرح داشتم تو این ی سال اون هفت سین خشگلُ تو اتاقم بچینم?!!!

 

نَ...من کار خودمُ میکنم:)

 

سال پیش هم.چارشنبه سوری انچنانی نداشتیم...اخه دوست بابا ک همسایه هم بود فوت شد...خدا رحمتش کنه...خیلی خوب و مهربون بود...

 

اما خب امسال نَ چارشنبه سوری داریم نَ عِید...حسِ خاصی ندارم...خعلی ناراحتم نیسَم!!!

 

چقد خوابم میادا!!!

 

خستم...

 

یکی زنگ زده بود ب رادیو و گفت ک الان شیفت شبم و خعلی وقته خونوادم ُ ندیدم و اینا...من فقط با همین شنیدنشم نابود شدم:))))

 

خدا جون هوای همه رو داشته باش مام روش...

 

حال و هوای همه رو دم عیدی خوب کن خدا جونم...

 

و اینکه هر چقدم نسبت ب عید نوروز باستانی بی احساس باشی بازم هر چی بش نزدیکتر میشی ی جور حس زندگی و جاری بودن بت دَس میده ....همه مردم تو تلاش و تکاپو اَن...همه زندگی میکنن..همه انگار حالشون بهتره...

 

+تصمیم گرفتم با ی قسمتی از عیدی هام :-D یِ دونه ادکلنِ ماکسیما بگیرم...بوش رسمن مست و مدهوشم میکنه اصن ی وضیییییییییییییییییییییییی...ینی واقعن در همین حدی ک نوشتم شایدم بیشتر....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  27 / 12 / 1392برچسب:,ساعت 1:25  توسط badbadak